RECENSION: w7 BIG LASH MASCARA

Kategori:

 
När man driver en skönhetsblogg är det nästan som skrivet i pannan att man måste ha en duglig kamera (vilket jag inte har). Och särskilt när det kommer till sådana här bilder. Jag borde nog börja spara mina slantar till en bättre kamera, misstänker jag. Men nåja, idag tänkte jag recensera en mascara som förmodligen är ny i de flestas öron, nämligen w7 BIG LASH MASCARA
 
Mitt resultat: 
 
Jag har naturligt långa fransar med mycket svärta (vilket inte syns på bilden, haha). Jag får både volym, separering, svärta och längd av denna mascara, vilket är rätt ovanligt då jag oftast använder två olika mascaraor samtidigt för att uppnå samma resultat som jag får med denna. Detta är världens bästa vardags-mascara! 
 
Borsten: 
 
 
Yepp. Här har vi då borsten. Inte alltför olik Isadoras BIG BOLD-mascara om jag inte minns fel. Jag föredrar stora borstar så för mig funkar det super!
 
Hylsa/förpackning:
 
Hylsan faller mig i smaken på pricken. Guld och svart samt tigermönster... Vad kan då gå snett? ;-) Kanske inte ser så lyxig ut, men whatever! Jag diggar den.
 
Övrigt om märket:
 
I Sverige är inte w7 ett välkänt märke, men i Storbritannien, där de tillverkas, är de välkända för sina prisvärda produkter. De kallar sig även för Warfare. 
 
Pris: 
 
Jag köpte min mascara för 29:- för ett tag sedan på Ö&B. Jag har ingen aning om den fortfarande finns kvar där eller inte. Hur som helst tycker jag att mascaran är värd minst dubbla priset med tanke på hur bra den faktiskt är. Men jag klagar då inte! :-)
 
Vart kan man köpa?
 
Jag har sett att man har kunnat köpa den från smink.nu förut, men det verkar som om de har tagit bort den från sitt sortiment. Man kan dock köpa andra w7-produkter där.
 
Annars hittade jag en ebay-länk för dig som är intresserad av att köpa den. Klicka här för att komma till annonsen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: