Adore Dare Purple Lenses - färgade månadslinser.

Kategori:

"ADORE Dare är färgade månadslinser från tillverkaren Eyemed Technologies. ADORE Dare är avsedda för att förstärka ögats naturliga färg och har en förstorande effekt. Likt cirkellinser definieras konturerna runt iris för ett fängslande intryck. ADORE är italienska kvalitetslinser, kända för hög komfort som håller hela dagen."
 
 
 
Vänstra ögat: Med lins. Högra ögat: Utan lins. 
 
Som ni ser ovan så blir effekten ganska stor, och ganska skrämmande utan ögonsmink på mina annars rätt så ljusa ögon. Trots detta tycker jag ändå att effekten blir rätt häftig, även om jag lyckades skrämma några av mina klasskamrater när jag bar dem i skolan. Jag gillar ändå att de smälter in så pass "naturligt" i mina ögon som den ändå gör - även om det inte är världens naturligaste linser.
 
 
Båda ögonen med linser.
 
 
Öga med mascara. 
 
Jag tycker att dessa linser är otroligt bekväma, faktiskt de mest bekväma linser jag någonsin haft. Men efter ca. 4-5 timmar känner jag den där uttorkande känslan som jag ofta får när jag bär linser. Det ordnar man dock enkelt genom att alltid bära med sig en liten flaska linsvätska vart man än går. Om jag ska nämna något negativt om dessa linser så måste det nog vara att de är inte särskilt billiga för att vara månadslinser. De kostar nämligen 279 SEK per ask, och för mig, som inte använder linser varje dag blir det en rätt hög kostnad. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: