BROADWAY: NAILS IMPRESS MANICURE

Kategori:

Som ni förmodligen (förhoppningsvis) redan har lagt märke till så har jag bytt både design och header på bloggen. Jag var så vansinnigt trött på den gamla, så detta får duga tills vidare. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
"Perfekt manikyr på bara några minuter med detta innovativa sätt att applicera lösnaglar. Med en stor variation av färger och mönster kan du enkelt och säkert få en perfekt manikyr på bara några minuter och som sitter i flera dagar. Med Impress Manicure behöver du inget lim och ingen aceton för att ta bort naglarna efter användning."

Man får en liten rengöringservett i paketet som man först ska använda, för att få bort ev. smuts för att få naglarna att sitta så länge som möjligt. Efteråt tar man bort det genomskinliga plastskyddet som sitter på undersidan av lösnageln och efter det är det bara att trycka fast nageln. Enkelt som en plätt!
 
 
Eftersom jag inte är ett fan utav färgen lila så var jag "tvungen" att måla över dem till en annan färg. För övrigt satt de ganska bra i ca. två dagar - vattnet löser upp limmet vilket leder till att naglarna lossnar. Jag tycker att resultatet blir relativt naturligt i jämförelse med andra lösnaglar jag har testat. De har lagom längd och de känns ganska bekväma att ha på sig. Jag kommer antagligen inte att köpa dessa igen; men jag skulle definitivt kunna tänka mig att använda dessa under en lite "finare" tillställning över en dag då jag vill vara säker på att mina naglar ser fina och fräscha ut. 
 
 
 
Broadway Impress Manicure kostar ca. 100-120 SEK.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: