Dagens tomma!

Kategori:

Eftersom jag är förkyld och orkeslös så får det bli ett "Dagens tomma"-inlägg idag. 

 
 
1. STAR Nature, Melon.
 
Muums, säger jag bara! STAR Nature did it again! Parfymen doftar precis som det där melon-tuggummit man alltid åt när man var liten. 
 
 
2. Grazette 6 Crush - Pineapple Wonder Mask, Tickled Pink.
 
Åh, gudarna ska veta att denna hårinpackning luktar häpnadsväckande gott! (Om man nu gillar ananas förstås.) Däremot till min besvikelse var den inte alls lika bra som jag hade förväntat mig. Det är en bra inpackning, men jag håller nog fortfarande fast vid min favorit från Macadamia. 
 
 
3. L´OREAL Eye & Lip Make-up Remover Waterproof
 
Ni som har följt min blogg under ett tag känner förmodligen till att detta är min trofasta smink-borttagning. Enough said.
 
 
4. EKULF, Bio Zym Natural Bright tandkräm
 
Precis som jag nämde för någon månad sedan så köpte jag denna tandkräm i fullstorlek. Och voilá, nu är den slut! Jag tycker att den är fortfarande lika bra som jag tyckte att den var från början. Prislappen är lika lockande som förut också. Smaken var dock inte lika god denna gång. Men det är väl en vanesak antar jag. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: