TBS Julkalender 2013 Lucka 11

Kategori:

#
(Wow, den här bilden blev verkligen enorm). Men i lucka nummer 11 finner vi i alla fall en TBS Seaweed Mattifying Day Cream på 15 ml. [Uppskattat värde ca. 50 SEK]

PRODUKTBESKRIVNING

En lättabsorberad, fettfri, geléliknande fuktighetsbevarare. Den motverkar att huden blir fet och blank samtidigt som den fuktighetsbevarar och balanserar. Får huden att kännas fräsch, ren, mjuk och smidig och ger den en matt yta.

Mängd

  • Ger ett glansfritt och matt resultat

Denna har jag faktiskt redan hunnit göra slut på och jag måste säga att jag är stormförtjust i den. Huden blir precis som utlovat, matt efter applicering. Det är jättebra eftersom det kortar ner väntetiden på att dagkrämen ska absorberas in i huden något avsevärt, och det är rätt värdefullt när man är stressad på morgonen. Jag upplever också att min hy ser fräschare ut efter att ha använt denna. Möjligt att jag köper denna i fullstolek när jag har gjort slut på mina andra dagkrämer! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: