TBS Julkalender 2013 Lucka 19

Kategori:

Klicka för större bild
TBS Camolie Cleansing Butter på 90 ml. (Värde: 185 SEK, säljs dock i skrivande stund för 148 SEK)

PRODUKTBESKRIVNING

Camomile Sumptuous Cleansing Butter innehåller Community Fair Trade-producerad kamomill från Storbritannien. Serien tar effektivt bort alla typer av makeup, inklusive vattenfast ögonmakeup och är samtidigt skonsam mot huden. Passar alla hudtyper och är testad för användning kring ögonen och personer som bär linser.

  • Din hud känns ren, utan att bli irriterad
  • Din hud känns len och mjuk
Som jag tidigare har sagt så älskar jag denna doft. Och jag gillar verkligen att ta bort sminket med denna produkt. Vissa använder inget efteråt, men eftersom jag är ute efter ett riktigt rent resultat brukar jag använda en slumpvald flytande rengöring efteråt. En riktigt toppen produkt, det enda negativa är att den kommer i en plåtburk som är svår att öppna, och att den inte är så hygienisk. Det är alltså ett måste att använda antingen en spatel, eller som jag gör, bomullspads. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: