RECENSION: EKULF BIOZYM Tandkräm

Kategori:

 
För ett par veckor sedan fick jag hem en liten tandkrämstub från EKULF. Jag har nu testat den i ca. 4 veckor och jag tänkte berätta lite om mina tankar kring den. 
 

"Ekulf Biozym är en skonsam flourtandkräm laddad med kraftfulla naturliga enzymer från papaya och ananas. De aktiva enzymerna löser upp plack och missfärgningar samt ger dig upp till 8 nyanser vitare tänder på 3 veckor. Genom daglig användning ger Ekulf Biozym ett komplett skydd för tänder och tandkött. Prova själv och bli övertygad!" 
 
"Upp till 8 nyanser vitare tänder på 3 veckor!" - Jomen tjena, tänkte jag när jag först såg det på pappret jag fick med i utskicket. Jag kan dock konstatera efter att ha använt den i ungefär en månad, att mina tänder faktiskt har blivit bra mycket vitare än vad de var från början.
 
Jag tycker att detta är i särklass den bästa tandkräm jag någonsin har testat, både smakmässigt och effektmässigt.Tänderna känns rena efter borstning och den har inte den där äckliga smaken som vissa tandkrämer kan ge efter sig. En produkt som verkligen håller vad den lovar, helt enkelt.
 
Det bästa med Biozym kanske är att den faktiskt är en utav de naturligaste tandkrämer som finns ute på marknaden. 
 
Ekulf Biozym kostar 23 kr för 75 ml.
 
Den ska finnas att köpa på vissa apotek, men annars kan du beställa den här.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: