Dagens tomma!

Kategori:

 
1. Bats Extra Effective, Women

Jag har inga särskilda åsikter kring denna produkt då den fungerar som en deoderant ska göra, men utöver det finns inte det där "lilla extra". Klart värd sitt pris dock.
 
 
2. KUBISS Fine Eyeliner
 
Vem var det som sa att bra produkter måste vara dyra? När jag åker till Gekås köper jag alltid på mig ett litet lager av dessa eyeliners. Bra svärta, helt okej hållbarhet och penslen är lätt att hantera. Och ett otroligt rimligt pris som grädde på moset, naturligtvis. 
 
 
3. Murad Essential C Day Moisture SPF 30
 
En ansiktskräm som doftar ljuvligt av apelsin. I början var jag inte ett fan av denna, men efter att ha testat ett flertal efteråt så insåg jag att Murad Essential C Day Moisture inte var så dum trots allt. Den luktar gott, håller mina finnar/andra hemskheter i styr och absorberas snabbt in i huden.
 
 
4. The Body Shop Sweet Lemon Hand Cleanse Gel
 
Men va? Handsprit? Really? - Tänker ni säkert. Jag vet, jag vet. Det är en trist sak att köpa, men gud så bra att ha i handväskan! Jag kan inte prisa handspriten nog. Och särskilt inte denna, eftersom den luktar fräschare än... typ fräschast...? Mums.
 
 
 
 

Kommentarer

  • Camilla Nordstedt säger:

    Haha, ja visst är det fränt att äga så gamla shorts ;)
    Nä men har haft dom i 5 år kanske hehe. Det jag menade med hundra år ^^

    Haft en bra dag annars idag då? :)

    Svar: Haha, jag förstod nästan det! ;)
    Ja, min dag har varit lugn och fin faktiskt. Så skönt när solen börjar titta fram! Hur har din dag varit? :)
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 21:21:29
    Bloggadress: http://misscanon.blogg.se
  • malin säger:

    sv: tack ! :D

    2013-06-10 | 22:13:30
    Bloggadress: http://mallansundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här: