Pressutskick från Absolut Torr/Reddville

Kategori:

När jag kollade i brevlådan idag låg det ett stort paket till mig. Konstigt, tänkte jag tyst för mig själv. Jag har ju inte beställt något. Av ren nyfikehet slet jag upp paketet och där låg det ett pressutskick från Absolut Torr i samarbete med Reddville. Kul! Och särskilt trevligt nu när "svett-säsongen" börjar. ;-)
 
 
 
"Absolut Torr är en extra effektiv antiperspirant som motverkar svett och dålig lukt upp till 7 dagar. Effektiv mot alla typer av svettningar. Som t.ex. armsvett, fotsvett och handsvett. Självklart kan alla använda Absolut Torr, även du som är gravid."
 
Jag har faktiskt använt Absolut Torr Dab-on ett flertal gånger innan. Dock var det ett tag sedan så det ska bli spännande och se om jag fortfarande tycker lika mycket om den som jag gjorde då. Den funkar super så länge man inte nyligen har rakat armarna. Bör jag ens nämna att det svider som in i bomben? Den innehåller ju faktiskt alkohol. 
 
Däremot är jag oerhört spänd på att testa våtservetterna eftersom de är superbra att ha med sig i väskan. T.e.x om man åker en lång tågresa/bussresa. Det är dessutom perfekt när man campar. Eller när man inte har varken tid eller tillgång till dusch. Smart sätt att fräscha upp sig snabbt!
 
 
Jag fick även ett paket tamponger från Reddville/Tampons for Free med Absolut Torr-reklam ovanpå. Sedan fick jag en broschyr där det står lite vettiga svett-tips och råd. Toppen tycker jag! Nu slipper vi tjejer (och killar) vara svettiga i sommar. 
 
TIPS! 
Just nu har Apotea.se ett erbjudande där du kan köpa Absolut Torr till ett bra pris. Från bara 59 SEK - fraktfritt dessutom.
 
[VIKTIGT: Observera att allt jag skriver på min blogg är mina egna åsikter - även vid pressutskick. Jag anser att det är viktigt att min blogg känns trovärdig och att det jag skriver går att lita på. Därför tänker jag inte göra reklam för något jag inte själv gillar.]

Kommentarer


Kommentera inlägget här: