TÄVLING: Vinn en stor Goodiebag!

Kategori:

Hej hopp alla glada!

Sommaren närmar sig med stormsteg. Solen skiner, fåglarna kvittrar och gräset blir grönare. Och vi får ju inte glömma semesterledigheten som vi alla längtar efter! Jag tyckte därför att det var ett perfekt tillfälle att fira sommaren välkommen genom en liten sommartävling. Du har nämligen chansen att vinna en stor Goodiebag innehållandes:
 
* 1 st. The Body Shop Shea Body Butter. - Fullsize.
*  3 st. sminkpenslar av syntetiskt hår. En snedskuren rougeborste, en puderborste och en allroundborste.
*  1 st. FACE:UK Facial Wash - Fullsize 
* 2 st. Dove Color Care Conditioner - båda på 50 ml. 
* 1 par lösögonfransar.
* 1 st. läpp-palett från Tew Cosmetics. - Fullsize.
* 1 st. GOSH body MO:IST Blackberries - Fullsize.
* 1 st. NIVEA free time Cream shower - 50 ml.
* 2 st. ögonbrynsmallar.
* 1 st. flytande eyeliner från KUBISS. 
* 1 st. nagellack från RIMMEL. "265 STAR TREK" - Fullsize.
* 1 st. Flat Top Brush.
* 1 st. Dry Shampoo från Blow pro. - Fullsize. 
* 1 st. Marilou BIO Créme Visage Anti-Rides. - Fullsize.
* 1 st. ELF Flawless Finish Foundation, Porcelain - Fullsize.
* 1 st. The Body Shop Rainforest Moisture Conditioner for Dry Hair - Fullsize.
* 1 st. MUA Pressed Powder, Shade 1 - Fullsize.
* 1 st. Anatomicals "Look, you've got chocolate all over your face" anti-stress face mask -  Fullsize.
* 1 st. Da Vinchi Eyeshadow "05 Earth" - Fullsize.
* 1 st. COWSHED Cow Pat moisturising hand cream - Travelsize.
* 1 st. par öronhängen. Blåa fjädrar med dödskallar.
 
 
Alla produkter är oanvända. 
 
Reglerna är enkla. För att tävla behöver du följa dessa tre steg:
 
1. Följ mig på Bloglovin´. (Klicka i rutan nedan).
 
Follow on Bloglovin 
 
2. Skriv sedan en kommentar att du är med i tävlingen. Glöm ej att skriva din epost-adress så att jag kan nå dig om det är du som har turen att vinna. 
 
3. Rulla tummarna och hoppas på att det är du som vinner! ;-)
 
(Det är inget krav att du som deltar har en blogg. Du behöver dock en epost-adress så att jag kan nå dig.)
 
Lycka till!

Kommentarer

  • Sarah jacobsson säger:

    Jag är med och tävlar :)

    Svar: Vad roligt! Lycka till! :)
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 15:52:12
    Bloggadress: http://sarahjacobsson.devote.se
  • Sandra säger:

    Är med och tävlar :) Följer dig!

    Svar: Vad kul! Lycka till! :)
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 15:52:37
    Bloggadress: http://sandras87.vimedbarn.se
  • Amanda säger:

    Jag är med och tävlar, håller tummarna :)

    Svar: Härligt! Lycka till :)
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 16:12:30
    Bloggadress: http://amandasedin.blogg.se
  • Sarah säger:

    Hur länge är tävlingen öppen ? :)

    Svar: Jag tänkte mig ungefär en vecka - så den 17/6 blir nog lagom. :)
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 16:20:13
    Bloggadress: http://sarahjacobsson.devote.se
  • Lovisa Fredriksson säger:

    Klart man är med och tävlar! Håller tummarna :D

    Svar: Vad skoj! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 16:22:04
  • Anonym säger:

    HEJ! jag är med och tävlar i denna awesomea tävlingen! :D

    Svar: Awesome! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 16:25:45
  • Elin Edström säger:

    Jag är också med o tävlar!

    Svar: Härligt! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 16:33:03
  • Malin säger:

    jag är med!! :)

    Svar: Vad kul! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 16:54:11
    Bloggadress: http://nattstad.se/malinhellstr%C3%B6m
  • Alma säger:

    wow vilken lyx tävling =) jag är verkligen med och tävlar!

    Svar: Vad härligt att du tycker det! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 16:58:06
    Bloggadress: http://almasgoodies.com
  • Anni säger:

    Jag vill vara med! Följer!

    Svar: Underbart! Lycka till! :)
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 17:32:52
  • Kim Ringström säger:

    Är självklart med och tävlar :) Massa roliga grejer i vinsten. Så nu sitter jag och rullar tummarna då ;)

    Svar: Vad kul att du tycker så! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 17:40:13
  • Jessica säger:

    Vilken rolig tävling!! Jag följer dig :)

    Svar: Toppen! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 17:54:24
  • Lena P säger:

    Jag är med och tävlar! :)

    Svar: Härligt! Glöm ej att följa mig på Bloglovin också! Lycka till. :)
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 18:18:47
    Bloggadress: http://enplatsilivet.blogspot.se
  • Nova säger:

    Är med och tävlar (följer dej på bloglovin) =)

    Svar: Toppen! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 18:19:15
    Bloggadress: http://nowaki.blogg.se
  • Jessica säger:

    Med och tävlar :)

    Svar: Vad kul! Lycka till! Glöm ej att följa mig på Bloglovin! :)
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 18:48:09
  • Martina säger:

    Vilken härlig blogg du har. Gillar din kombo med recensioner och make-up skarpt! Följer och tävlar gärna!

    Svar: Åh, vad kul att höra! :D Lycka till! :)
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 19:21:45
  • Ingela Delaroth säger:

    Hej!
    Är med och tävlar om denna fina/ underbara goodiebag.
    Jag behöver verkligen en makeup change😃
    Följer dig på Bloglovin.

    Svar: Vad härligt! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 20:12:18
  • Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma säger:

    Tack så jätte mycket, vad glad jag blir!

    2013-06-10 | 20:42:01
    Bloggadress: http://carrosungar.blogg.se
  • camilla larsson säger:

    följer o är såklart med o tävlar om detta toppenpaket med produkter :)

    Svar: Toppen! :D Lycka till! :)
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 21:00:27
  • Eva Sundholm säger:

    Jag vill vara med och tävla!

    Svar: Vad härligt! Glöm ej att följa mig via Bloglovin! :) Lycka till!
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 21:01:32
  • Kimmey ~ Kung varje dag säger:

    Jag är med och tävlar! (blev nr.13 :))

    Ha en bra dag!

    Svar: Nämen vad kul! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 22:10:04
    Bloggadress: http://bimbolie.blogg.se
  • Sarah säger:

    Ååh, vilken underbar tävling! Jag äe gärna med. Håller alla tummar & tår! :) ♥

    Svar: Vad härligt! :D Lycka till! ;)
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-10 | 23:13:11
    Bloggadress: http://sarings.blogg.se
  • joss säger:

    jag är lätt med, massa fina saker :)

    Svar: Gött! Lycka till hörru! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-11 | 00:55:12
    Bloggadress: http://wwwofmakeup.blogg.se
  • Jennifer säger:

    Jag är med och tävlar och jag följer dig på bloglovin! :)

    Svar: Men vad härligt hörru! Lycka till! ;)
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-11 | 09:23:10
    Bloggadress: http://gronhandduk.devote.se/
  • Sandra säger:

    Olala! Jag är med! Jävlar vad jag ska rulla tummarna;)

    Take care!

    Svar: Ohlala! Gött! Lycka till ;) Glöm inte att följa mig via bloglovin! :)
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-11 | 20:41:41
    Bloggadress: http://sandradeluxe.blogg.se
  • AnnaKaize säger:

    Klart jag är med <3 Följer på bl sen tidigare o hoppas på tur som en tokig nu.
    Ha en skön sommar raring :)

    Svar: Gött! Lycka till och ha en riktigt bra sommar! :)
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-12 | 08:28:37
  • Paola säger:

    Följer dig redan :) Håller tummar & tår & hår!

    Svar: Härligt! Lycka till :)
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-12 | 08:55:18
  • ☆Nnad's Blogg☆ säger:

    Åhh, vilken häftig tävling! Klart som tusan att jag är med och tävlar!
    Följer dig på bloglovin nu, blev nummer 18.
    Min mail: [email protected]
    (Om jag vinner så får du hemskt gärna slänga in en kommentar på bloggen att du mailat, då alla mina mail på något mystiskt sätt hamnar i skräpkorgen och det är inte lite rörigt där i, hehe)

    Svar: Vad roligt att du gillar tävlingen! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-12 | 10:00:42
    Bloggadress: http://nattstad.se/nnad
  • Ann-Kristin Bakken säger:

    Blev följare 19 på Bloglovin'

    Jag vill gärna vinna.

    Ersätter du förslitningsskador på förrullade tummar? ;-)

    Svar: Haha, det beror på hur hög ersättning du kräver! ;)Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-12 | 10:53:52
  • qat säger:

    Jag är följare nr 20 och jag vill självklart JÄTTEGÄRNA vara med i din tävling! :D

    Min mejl är: [email protected]

    Svar: Toppen! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-12 | 11:13:03
    Bloggadress: http://softkitty.bloggplatsen.se
  • Patrik säger:

    Hej, jag är gärna med och tävlar. Följer dig på Bloglovin nu som nummer 21.

    Svar: Toppen! Lycka till :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-12 | 14:36:12
  • Sara Sandstedt säger:

    Jag blev 22 antar jag nu. =)
    Följer och hoppas innerligt! <3
    Trevlig sommar,
    MVH/ Sara S

    Svar: Sweet! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-12 | 18:51:31
  • Emely säger:

    Åh, vilken härlig tävling!! Jag är med :)

    Svar: Gött! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-12 | 20:51:05
  • Christina Frisberg säger:

    Ja,jag är med och tävlar!! vilken goodiebag, ja du skulle just jag ha turen att vinna den så skulle jag ju bli helt galet lycklig, så då blir det att vänta och hoppas!!!
    Följer dig nu på bloggen.
    KRAMELIKRAM!!! <3

    Svar: Strålande! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-12 | 21:52:42
  • Victoria säger:

    Jag är jättegärna med!!!

    Följer som nummer 24.

    Svar: Vad härligt!!! ;) Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-12 | 23:11:28
  • Lindha M Ohlsson säger:

    Jag följer dig som nr 26 <3

    Härlig blogg med mycket inspiration, sååå glad jag hittade hit!

    Kram


    Svar: Vad glad jag blir att du känner så! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-13 | 13:27:18
  • etoile isabel marant sale säger:

    TÄVLING: Vinn en stor Goodiebag! -

  • Anna Eiderbrant säger:

    Åh, Gud så härlig goodiebag! Med den skulle man kunna ta sig lite välförtjänt egentid, så jag är såklart med och tävlar :)
    Jag blev följare nr 27 på Bloglovin'

    Håller tummarna!

    Svar: Hahah, vad kul att du tycker så! ;) Lycka till :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-13 | 21:56:40
  • Diman Dilir säger:

    Jag är mer än gärna med:D Lyx goodiebag!
    Följer som nr 28 :)
    Håller tummarna! [email protected]

    Svar: Hej, vad härligt Lycka till nu! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-13 | 23:57:57
    Bloggadress: http://dimandilir.forme.se
  • Malin Svensk Björck säger:

    Jag dreglar och bara måste vara med:-)
    Följer på bloglovin.
    Ha en underbar dag!
    Mvh
    Malin

    Svar: Haha, vad härligt! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-14 | 02:10:53
  • Kelly säger:

    Jag är med och tävlar :) följer dig :)


    [email protected]

    Svar: Hej! Vad härligt! :D Lycka till :)
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-14 | 06:53:31
  • Angelica Talving säger:

    Vilken underbar sommartävling! <3 Jag är självklart med och tävlar om denna fina Goodiebag!

    Svar: Hej, vad härligt! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-14 | 07:20:38
  • angelica säger:

    åh, vilket toppenpaket. jag är med!

    Svar: Toppen! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-14 | 07:42:15
  • Jan säger:

    Hej, snygging, du gör världens bästa blogg!

    Svar: Hej, hahah, tack! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

  • Emma säger:

    Med är nr 33 eller 34 vet ej riktigt:)

    Svar: Gött! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-14 | 11:05:23
  • Emely Tuväng säger:

    Jag är gärna med och tävlar. :)

    Följer dig som nr 35

    Hoppas på tur! :D

    Svar: Åh, vad härligt! Lycka till ;D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-14 | 12:27:28
    Bloggadress: http://www.emssan.blogspot.se
  • Alicia säger:

    Hej!

    Jag är med och tävlar! Hoppas på vinst riktigt bra saker! <3

    Ha en bra dag!

    Svar: Toppen! Lycka till och ha en bra dag! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-14 | 18:41:03
    Bloggadress: http://alihaa.blogg.se
  • Annelie Lövgren säger:

    Helloj!

    Är med och tävlar, gör som du sa: lutar mig tillbaka och rullar tummarna ena timmen, andra timmen håller jag dem, :D !

    Svar: Hahah, det låter strålande! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-14 | 20:17:12
  • Adina säger:

    Jag är med och följer dig på Bloglovin, blev nummer 38 :)

    Svar: Vad härligt! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-14 | 21:13:03
  • Saga säger:

    Följer dig och är så klart med och tävlar på årets hittils bästa tävling! Får se till att rulla tummarna bra nu då ;)

    Svar: Vad kul!! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-14 | 21:52:10
  • Fanny Sahlin säger:

    Wow! Jag är med och tävlar. Har lagt till dig på bloglovin' och fick nummer 982 :)

    Tack på förhand!

    Svar: Vad kul, du bör dock kolla upp så att det är mig du följer på Bloglovin', för jag har nämligen inte alls så många följare! :)
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-14 | 22:51:02
    Bloggadress: http://fannysahlin.blogg.se
  • Britta Högström säger:

    Vilken goodiebag! Bockar o bugar för chansen :D
    Hoppas så då hyllorna kapar tomma efter att min dotter flyttade hemifrån... snäll mamma som man är fick hon ta med sig allt sminket som vi delade på. Nej, jag behöver det inte, jag sminkar mig inte så ofta, sa jag, och tänkte jag kan köpa det jag behöver men... pengar bara till det nödvändigaste så... sminket blir bortprioriterat.

    Jag är den 41:e följaren på Bloglovin och den 3:e där som gillade det här inlägget.

    Önskar alla en riktigt härlig sommar! :D

    Svar: Haha, jag känner igen det där! Lycka till! :D Ha en underbar sommar! :)
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-14 | 23:27:53
  • Erica Lundberg säger:

    Fin blogg! Beroendeframkallande! :)) tillagd så klart på bloglovin'!

    Svar: Vad glad jag blir! :) Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-14 | 23:40:46
  • Elin Ryttare säger:

    Jag är med! :)

    Svar: Härligt! Glöm inte att följa mig på bloglovin'! :) Lycka till :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-15 | 17:08:13
  • Felicia Zakrisson Nordin säger:

    Är med och tävlar i denna fantastiska tävling. Håller verkligen tummarna, den där goodie-bagen skulle inte sitta fel.

    Ps. Jättebra blogg!

    Svar: Vad kul! Glöm inte att följa mig på bloglovin'! :) Lycka till!
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-15 | 18:23:59
  • Sanna Andersson säger:

    Vilken supertävling, den vill jag gärna vara med i. Rena drömvinsten ju..
    Följer dig.

    MVH Sanna

    Svar: Vad kul! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-15 | 23:59:10
  • Emma N säger:

    Yei! Så många fina godbitar i en och samma godispåse, vilken härlig start på sommaren! :)

    Lyckades knipa plats 44 bland dina följare på bloglovin.

    Ha en grym sommar och keep up the good work!

    /Emma


    Svar: Vad härligt! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-16 | 11:31:54
  • Anna B säger:

    Hoppas, hoppas att det är jag som vinner!

    Svar: Haha, det får vi hoppas! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-16 | 12:51:08
  • Fanny Sahlin säger:

    Sv: Vad konstigt..jag lade till dig IGEN men fick återigen ett högt nummer (930).

    Svar: Sv: Konstigt, men okej! Jag får väl lita på dig då! ;)
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 07:32:48
    Bloggadress: http://fannysahlin.blogg.se
  • Sofie säger:

    Jag är med och tävlar! :)

    Svar: Åh, toppen! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 13:53:56
    Bloggadress: http://annasofiekarlsson.sajk.com
  • ida olofsson säger:

    Gillar samt är med och tävlar! :)))) Håller tummarna!

    Svar: Strålande! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 13:57:40
    Bloggadress: http://idaglida.blogg.se
  • Regina säger:

    Jag vill vara med och tävla! :)
    Följer dig!

    Svar: Sweet! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 14:05:09
  • Emma B säger:

    Wow vilken tävling! Jag följer dig på bloglovin (nr 45) och är med och tävlar! :))

    Svar: Strålande! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 14:11:39
  • mimmi persson säger:

    med och tävlar :)

    Svar: Gött! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 14:14:09
  • Maria säger:

    Är jättegärna med och tävlar!:D Följde dig nyss på bloglovin, ha en bra dag!:D

    Svar: Härligt! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 14:16:45
  • Sanna säger:

    Jag är med! :)

    Svar: Härligt! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 14:33:06
  • Agneta - My Nail Mania säger:

    Jag är gärna med och tävlar. Min mailadress är [email protected]

    Svar: Vad kul! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 15:01:58
    Bloggadress: http://mynailmania.blogspot.com
  • Agneta - My Nail Mania säger:

    Jag är gärna med och tävlar. Min mailadress är [email protected]

    Svar: Vad kul! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 15:09:16
    Bloggadress: http://mynailmania.blogspot.com
  • Alice säger:

    Med och tävlar, va fina grejer man kan vinna!

    Svar: Underbart! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 15:13:16
  • Hanna van der ende säger:

    Är med och tävlat samt följer dig!!:)

    Svar: Vad trevligt! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 15:51:22
  • Anonym säger:

    Jag vill tävla å gärna vinna ;)

    Svar: Great! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 16:17:44
  • Sanna Valapuro säger:

    Vilken härlig goodie bag! Flera av mina favoritprodukter finns i potten. <3 Jag är med och tävlar!

    Svar: Vad härligt! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 16:22:29
    Bloggadress: http://missdeliana.blogspot.se/
  • Vilma säger:

    Jag är med och tävlar! :D

    Svar: Toppen! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 16:26:38
  • Ida E säger:

    Jag är gärna med och tävlar. Jag följer dig på bloglovin.

    Svar: Utmärkt! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 17:00:06
  • Erika / Dravena's Beautyparlour säger:

    Vilken fin goodiebag! Jag följer dig och vill vara med :)

    Svar: Vad kul! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 17:13:31
    Bloggadress: http://dravenabeauty.wordpress.com
  • Malin säger:

    Följer och vill gärna vinna :)
    Min mejl [email protected]

    Svar: Vad kul! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 18:08:25
  • Anni L säger:

    Jag vill vara med!
    Följer redan!

    Svar: Härligt! Lycka till! ;D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 18:19:49
  • Frida säger:

    Jag är med och tävlar om denna underbara goodiebag! :)

    Svar: Undebrart! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 18:25:01
    Bloggadress: http://fridayatmyplace.blogspot.com/
  • Johanna säger:

    Jag tävlar! :) Håller mina och katternas tassar!

    Svar: Haha, vad härligt! Lycka till! :)
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 19:36:33
  • Anonym säger:

    jag är med och tävlar! :)
    [email protected]

    Svar: Toppen! Glöm inte att följa mig på bloglovin' också! :) Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 20:02:50
  • Sara säger:

    Har följt dig på bloglovin' och är med och tävlar :)

    Svar: Gött! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 21:45:13
  • Veronica Andersson säger:

    Vilken fin vinst, den vore kul att vinna.

    Svar: Vad härligt att du tycker så! Lycka till! :D
    mygiftandmycurse.blogg.se

    2013-06-17 | 22:22:36
    Bloggadress: http://www.kulturellt.se
  • Lena Dypvik säger:

    Hej :) Jag är gärna med o tävlar om denna fantastiska goodiebag, skulle behöva uppdatera mina förråd av skönhetsprodukter här hemma :) Hoppas jag vinner

    2013-06-17 | 23:53:46
  • bitte säger:

    följer på bloglovin via [email protected]

    Vill bli kontaktad om jag vinner på [email protected]

    Vore en fin present till min syster som fyller 25 i helgen.

    2013-06-18 | 21:30:33
    Bloggadress: http://bittek.blogg.se

Kommentera inlägget här: