Två nya favoriter!

Kategori:

För två veckor sedan var jag på Gekås i Ullared. Det där stora, billiga köpcentret som har allt från A-Ö, ni vet. Och jag har faktiskt funnit två nya favoriter bland det jag inhandlade. 
 
 
 
Först ut är EcoTools Airbrush Concealer brush. Jag vet inte hur länge jag faktiskt har letat efter en concealer-borste med denna sorts modell. Den är inte platt, utan mer fluffig vilket underlättar när man ska arbeta in concealern i huden. EcoTools version av denna borste funkar lika bra på concealer i både flytande och mineralform. Jag fullkomligt älskar min nya borste och begriper inte hur jag har kunnat leva utan denna!
 
 
 
Näst ut är Laura Turban Handduk som är gjord av mikrofiber. Verkligen en otippad favorit, eller hur? Men jag har likadana känslor för denna som med EcoTools-borsten - jag kan numera inte leva utan den! Visst kan man bara vira en vanlig handduk runt huvudet, men denna har seriöst revolutionerat hela min vardag. Man sätter på sig handduken som en mössa, samlar ihop allt hår, lyfter upp det på huvudet och sätter fast det med en knapp. Det kanske låter avancerat, men det är sååå smidigt. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: