Dagens tomma!

Kategori:

 
1. Oriflame Vision Lip Gloss - 10 ml. (Pris: Hittar ingen information på Oriflames hemsida).
 
Ett otroligt snyggt transparent läppglans som "klistrar" fast läppstiftet. Man bör undvika att använda det när det är blåsigt, då får man bokstavligen hår över hela käften.
 
 
2. GUNRY Eye Make up Remover Pads - 100 st. (Pris: 25 SEK)
 
Läs fullständig recension här.
 
 
3. Lancôme Hypnose Doll Eyes (Pris: 315 SEK)
 
Lancôme har en hel del bra mascaror, men tyvärr var detta en av dem som inte föll mig i smaken. Fin hylsa har den dock!
 
 
4. Pink Sugar Creamy Body Lotion (Pris: 179 SEK)
 
Pink Sugar har en oemotståndlig doft. Den luktar både sött, kvinnligt och sensuellt på samma gång. Doften håller sig kvar på huden länge. Älskar!
 
 
5. The Body Shop Chocomania Body Scrub (Pris: ca. 50 SEK)
 
Förpackningen är väldigt söt, men dessvärre är jag inget större fan av denna body scrub. Doften är god till en början, men blir obehaglig efter ett tag. Rivkornen är lite för "slöa" för min smak dessutom. 
 
 
6. H&M COMPACT POWDER, 11. Ivory Mist (Pris: 50 SEK)
 
Nu var ytterligare ett H&M-puder slut, och jag har fortfarande ändrat åsikt! Det är svårt att hitta bättre puder till samma pris. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • BYSOFIA säger:


    BYSOFIA.SE - Läs bara om du vill!
    Delar med mig av min livshistoria hur jag lever idag med min svåra sjukdom som jag drabbades av som liten. Hur vi gick igenom när huset brann ner och hur vi började om från ruta ett, hur lillebror klarade hjärtsjukdomen och det värsta av allt hur jag klarar mig igenom min Fars bortgång på bara för ett år sedan av hjärntumörer som tog hans liv på bara fem veckor! - FUCK CANCER!

    Mitt stora intresse för mode som jag delar med mig i outfits, inspiration, vardag och hur jag frilansar som modell och mitt senaste uppdrag för Nelly.com. Hoppas du hittar något du gillar och att vi ses i bloggen.

    Instagram - Sofiahanden

    2013-02-20 | 18:29:37
    Bloggadress: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här: