Dagens tomma!

Kategori:

 
1. No7 Time Resisting Day Cream.

Den har en otroligt opraktiskt burk för det första, men eftersom det bara var travelsize så kan man ju bara hoppas att de som har köpt en fullsize inte får samma problem som jag. Jag grävde och grävde med spateln längst till kanterna, men nu gav jag upp. Den var inte värd allt besvär. Läs fullständig recension här.
 
 
2. RENÉ FRIS Hårkur 02 Intense Repair.

Jajamensan, det blev ett till köp på denna! Och nu har jag bunkrat upp med tre stycken till. Otroligt bra budgetalternativ till hårinpackning. Läs fullständig recension här.
 
 
 
3. GUNRY Eye make-up removal pads med olja + vitamtin E.
 
Detta blir min andra omgång med Gunrys fantastiska ögonremover-pads. Läs fullständig recension här.
 
 
4. WELEDA Sea Buckthorn Body Lotion.
 
Kanske inte världens mest effektiva Body Lotion såhär vid vintertider, men kanske att den skulle ha passat bättre till sommaren då man vill ha en tunn återfuktningskräm. Den luktar dock riktigt gott av apelsin.
 
 
4. Sunsilk Serum.
 
Förut när jag använde löshår tyckte jag att detta var världens bästa produkt, men nu när jag inte använder det längre har jag konstaterat att jag ska hålla mig till hårolja istället. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: